sâmbătă, 24 mai 2008

Cărarea împărăţiei !


Mergând pe-alei de fum încins
De diavol de la spate-mpins,
Caut lumina dar ea se piteşte,
Cu ochii-nchişi mă văd învins.
Nu ştiu că Ea trăieşte…
~
Orbecăind, de iaduri mă lovesc
Fără să vreau să mă opresc.
O furie de foc mereu mă-mbată
Şi mă împiedică să cresc
Fără să-mi dea răsplată.
~
Dar tot lumina-mi spune dintr-un lac:
Să strig cât pot că vreau să scap de drac.
Atunci mă rog şi strig în ceruri: Ajutor!
Să ies de-aici aş vrea…Cum fac?
Te rog, nu vreau să mor!
~
Şi-odată auzii mareţul grai:
Ce caţi prin catacombe mândru crai?
Nu ştii că nu e locul tău aici?
Eu pentru cine-am făcut rai?
Hai sus să te ridici!
~
Vin Doamne! Mă-înec în lumină.
Te-aştept de mult! Se aude-n surdină.
Plutesc în zbor de flutur colorat
Pe calea către ceruri lină
Mă duc la Împărat!

Niciun comentariu: